close

基於我屎忽痕冇野做,加上就黎生日有D感受,所以我being inspired by<<我和僵屍有個約會>>,寫左一個短短地既劇本。

 

為了準確地表達角色的情緒,我加入了很多粗話。如果你不喜歡,請略過這近況。

 

如果這近況有幸能被閣下完完整整地看完的話,小弟很希望閣下能留言,給予小弟些許意見,謝謝!

 

<< I hate birthday !!>>

 

(沙發上坐著一對夫婦,沙發前有一張桌子,桌子上放了一個生日蛋榚,夫婦望著生日蛋糕,若有所思。)

 

(兒子穿著校服,背著書包走進來,大力地把書包擲到地上,後坐在沙發上,顯得煩燥。)

 

(沉默)

 

媽:仔,我買左蛋糕。

 

仔:屌你!我由四歲講撚到而家,叫你地生日唔好撚買蛋糕,次撚次都搞到我肚痛痛到仆街,你地係咪On 9架?

 

爸:你咩態度呀?我地只係想開開心心甘同你做生日姐,你駛唔駛甘講野?

 

仔:我都費撚事理你地,做功課好過!

 

(仔對著電腦彈了一下響指,電腦突然自己動了起來打了一篇文章,並自動列印。)

 

媽:(笑了笑)仔,洗唔洗甘都要用超能力?好心你唔好甘懶啦!

 

爸:我都唔知你番學黎做咩?好心你就比D心機學下打字啦!

 

仔:我屌你老母!你真係仲好意思問我番學黎做咩撚野!屌,我生存左50年,吸人血吸撚左50年都算撚數啦,仲要番學番左47年,幼稚園三年,小學六年,中一中二兩年,中三就足足上左36年,我真係屌你老母!學識打字又點撚樣,就算我識打fb近況,識wtsapp又點撚樣?所有野都唔撚會變架,每日番學,老師都係講撚埋D重覆又重覆既野,隔離永遠都係有條on9仔問撚埋曬你D濕鳩問題,之後隔離個死飛仔係甘聊你傾計,落堂又會有隻猪扒係門囗等你同佢去食飯!屌!收皮la!你地兩個仲要買個蛋糕番黎提醒我今日生日?我真係屌你老母!

 

爸:最起碼我係因為識打字,先發現香港仲有另一隻吸血鬼,最起碼我係因為識打字,先識到你媽咪。

 

仔:係lor!呢個咪係重點lor!就係因為老豆識撚左你,所以屌撚左我出黎lor!我知你地生存左900年,係好撚悶。但係你地為左搵多個人陪,就屌尻我出黎,你地覺唔覺得自己好撚自私?

 

媽:夠啦,你地可唔可以唔好年年都係甘?

 

(沉默)

 

媽:對唔住。

 

(沉默)

 

媽:仔,其實你為我地帶黎左好多歡樂。望住你由係個地度爬下爬下,到識企起身,之後識行,識講野,識用超能力。你最初只係好似一個毛公仔甘大,後黎好似發水面包甘係甘脹,脹到而家牛高馬大。雖然最近果三十幾年你個樣都無咩點變過,但係我同你老豆不斷甘感受到你既成長,因為有你,我地每日都過得好開心,好開心......

 

(沉默)

 

仔:對唔住呀!我年年生日都發脾氣......

 

媽:明架啦!我地既生活一向都係不斷埋怨,然後又不斷接受......

 

仔:(若有所思)因為我地唔係人......

 

爸:(拿起蛋糕擲向兒子的臉)仆街,講呢D,食蛋糕la屌你!

 

(仔彈了一下手指,正在飛向他的蛋糕突然凝在空中。仔不再煩燥,臉上掛上了微笑。夫婦看到他的微笑,如釋重負。)

 

爸:上年發左15分鐘脾氣,今年只係9分鐘,有進步。

 

媽:(彈了一下手指頭,蛋糕飛回桌面)好啦,好啦!乖仔,生日快樂呀,今年有咩願望?

 

仔:我今年既願望係想永永遠遠同daddy ,mummy係埋一齊。

 

爸:咦!竟然唔係話想做人?

 

仔:其實有你地兩條仆街陪我,做人定做吸血鬼都冇撚所謂啦!

arrow
arrow

    心樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()